Barion Pixel

9 ok, amiért az e-mail marketing fontos!

2021-02-27 17:19:19-kor,Online Marketing kategóriában

Ahogy más digitális marketing stratégiák is fejlődnek, folyamatosan felmerül a következő kérdés: „Még mindig fontos az e-mail marketing?”

Röviden, igen. Egy erős e-mail marketing stratégia létrehozása segít személyre szabott módon elérni és kapcsolatba lépni a célközönséggel, és megfizethető áron növelni az értékesítést. Ahogy más platformok és média is megváltozott, az e-mail marketingeszközök minden eddiginél könnyebben el tudják érni az ügyfeleket.

Íme az én legfontosabb 9 okom az e-mail marketing fontosságáról és arról, hogy miként segíthetik vállalkozását:

1. Tartsa a kapcsolatot az ügyfeleivel

Az e-mailek képesek tájékoztatni az ügyfeleket. A fogyasztók képesek ellenőrizni e-mailjeiket, amikor nekik kényelmes. Olyan érzést kelthet számukra, hogy gondolsz rájuk. Ez az e-mail olyan egyszerű is lehet, mint például: "Szia, éppen rád gondoltunk, itt van egy különleges ajánlat a számodra!" vagy „Pár infó arról, hogy mi zajlott nálunk az elmúlt hetekben.” Azok, akik feliratkoztak az e-mail listádra, már vállalták, hogy megkapják ezeket az emaileket. Tehát valószínűleg élvezni fogják ezeket az e-maileket (mindaddig, amíg adsz nekik valamit, amit érdemes elolvasni), és ez fokozza az ügyfelekkel való kapcsolattartást.

2. Valós időben érje el az ügyfeleket

A Litmus szerint az összes e-mailek 54% -át mobil eszközön nyitják meg. Ez jelentős, és ennek bármilyen marketingstratégia tervezésénél szerepet kell játszania. Egyre több fogyasztó használja mobileszközeit nemcsak az e-mailekhez, hanem minden más típusú médiához és információkhoz való hozzáféréshez. A jól megtervezett e-mailek magasabb konverziós arányt nyújtanak mobilokon, mint bármelyik más eszközön.

3. Az emberek foglalkoznak az e-mailekkel 

Hosszú ideje, több mint 40 éve, az e-mail a kommunikáció egyik formája. Az évek múlásával az e-mail gyorsan a kommunikáció egyik fő választási lehetőségévé vált. Mindannyian reagálunk valamilyen módon az emailekre. Legyen szó válaszadásról, továbbításról, linkre kattintásról, törlésről, vásárlásról vagy regisztrációról. Hajlamosak vagyunk tenni valamit az e-mailel. Ennek tudatában felhasználhatja az e-maileket arra, hogy az embereket a webhelyére irányítsa, vagy bármilyen más cselekvésre ösztönzheti őket. Valójában a tavalyi eladások több mint 25 százaléka az e-mail marketingnek köszönhető.

4. Az e-mailes marketing könnyen mérhető

A legtöbb e-mail marketing eszköz nyomon követi, mi történik az e-mail kampány elküldése után. Nyomon követheti a kézbesítési arányokat, visszafordulási arányokat, leiratkozási arányokat, átkattintási arányokat. Ez segíti jobban megérteni, hogyan működnek az e-mail kampányai, melyeket kell módosítani, vagy melyektől szabadulhat meg teljesen. Ezeket a mutatókat nem szabad figyelmen kívül hagyni. Fontos részét képezik az internetes marketing kampányának. Bár vannak különféle tanulmányok és felmérések, amelyek „optimális” számokat mutatnak be a cél elérése érdekében, minden az Ön tevékenységétől és a célközönségtől függ. Ha ügyfelei napi e-maileket akarnak, akkor jobb, ha megadja nekik ezt. Ha azonban túl sok e-mailt küld azoknak a fogyasztóknak, akik nem szeretnének hetente egynél többet, akkor a leiratkozási arány növekedni fog. Minden arról szól, hogy ismerje ügyfeleit és értékes tartalmat szolgáltasson.

5. Megfizethető

Fillérekért sőt kisebb vállalkozások akár még ingyen is elérhetik ügyfeleiket. A (lehetséges) konverzió költsége alacsony az e-mail marketingnél, viszont rengeteg vállalkozás egyáltalán vagy nagyon ritkán használja.

Az olyan e-mailes marketing szolgáltatások, mint a SendGrid, üzenetenként 0,18Ft-ba kerülnek. A Mail Chimp pedig lehetővé teszi, hogy havonta akár 12 000 e-mailt küldjön ingyen. Emellett nagyobb havi terveket kínálnak a növekvő vállalkozások számára, akár 600 000 előfizetővel. Egy másik e-mail marketing cég, a Vertical Response, havi 4000 e-mailt és 1000 e-mail névjegyet kínál ingyenes e-mailes marketinggel. Előfizetési szolgáltatásokat kínálnak a nagyobb mennyiségű küldők számára.

Szóval, igen, bár jelentős megtérülést nyújt, bölcs ötlet lehet valakit felvenni az erőfeszítések kezelésére. A Shout It Out Designs szerint egy 15 000 e-mail-es adatbázisnál céged évente körülbelül 152 órát fordítana a kampány kezelésére. Ez magában foglalja az e-mailek írását, megfogalmazását, ütemezését, küldését stb. Az ajánlatokkal kapcsolatos kérdések megválaszolását, hiányzó kuponok kiküldését, valamint az adatbázis-karbantartását: tagok hozzáadását és törlését, információk frissítése és az egyéb feladatok.

Fillérekért sőt kisebb vállalkozások akár még ingyen is elérhetik ügyfeleiket. A (lehetséges) konverzió költsége alacsony az e-mail marketingnél, viszont rengeteg vállalkozás egyáltalán vagy nagyon ritkán használja.

Az olyan e-mailes marketing szolgáltatások, mint a SendGrid, üzenetenként 0,18Ft-ba kerülnek. A Mail Chimp pedig lehetővé teszi, hogy havonta akár 12 000 e-mailt küldjön ingyen. Emellett nagyobb havi terveket kínálnak a növekvő vállalkozások számára, akár 600 000 előfizetővel. Egy másik e-mail marketing cég, a Vertical Response, havi 4000 e-mailt és 1000 e-mail névjegyet kínál ingyenes e-mailes marketinggel. Előfizetési szolgáltatásokat kínálnak a nagyobb mennyiségű küldők számára.

Szóval, igen, bár jelentős megtérülést nyújt, bölcs ötlet lehet valakit felvenni az erőfeszítések kezelésére. A Shout It Out Designs szerint egy 15 000 e-mail-es adatbázisnál céged évente körülbelül 152 órát fordítana a kampány kezelésére. Ez magában foglalja az e-mailek írását, megfogalmazását, ütemezését, küldését stb. Az ajánlatokkal kapcsolatos kérdések megválaszolását, hiányzó kuponok kiküldését, valamint az adatbázis-karbantartását: tagok hozzáadását és törlését, információk frissítése és az egyéb feladatok.

6. Célzott üzenetküldést tesz lehetővé

Most beszéljünk az e-mail marketing fontosságáról, amikor a "lead nurturing" van szó - amelyet néha e-mailes vezető marketingnek is neveznek. A fő gondolat itt az, hogy potenciális ügyfelei a vásárlási ciklus különböző szakaszaiban vannak. Tehát egyesek a mérlegelés szakaszában lehetnek, míg mások a kutatási és összehasonlítási szakaszban, sőt mások a vásárlásra kész szakaszban. A vásárlói személyiségek létrehozása segíthet meghatározni, hogy az egyes lépésekhez milyen tartalmat kell létrehozni.

Ezen ügyfelek megfelelő e-mail marketing listákra bontása segít a vállalkozásoknak hatékonyabban megcélozni ezeket a csoportokat. Az ügyfeleknek információra van szükségük ahhoz, hogy a következő vásárlási ciklusba lépjenek; a megfelelő tartalom küldéssel éppen ezt teheti meg. Az egész arról szól, hogy ezeket az ügyfeleket a vásárlás felé terelje - nem a lehető leggyorsabban, de a lehető leghatékonyabban.

7. Növelje márkaismertségét

A közösségi média nem az egyetlen olyan platform, amely segíti a márkaismertségét. Az ügyfelek vagy a potenciális ügyfelek e-mail címének birtoklása egy dolgot jelent: fokozott érdeklődést mutattak a vállalkozása iránt. Az e-mail marketing lehetővé teszi, hogy növelje ezt az érdeklődési szintet, a márkaismertségét azáltal, hogy továbbra is a tudatjukban marad.

Ez nem azt jelenti, hogy napi négy e-mailt küldünk minden egyes ügyfélnek. Ez valójában egy nagyszerű módja annak, hogy az ügyfelek megutálják... Ehelyett próbáljon ki egy e-mail marketinget, amely időről időre tájékoztatja feliratkozóit vállalkozásáról. A vállalkozások túl sokszor próbálnak csak eladni és eladni termékeiket e-mail marketing útján, és teljesen figyelmen kívül hagyják a márkaismertség tényezőjét. Ezzel az agresszív email marketinggel csak rontja márkaismeretségét és pont az ellenkezőjét éri el annak, amit szeretne.

8. Szezonális

Az e-mail marketing egyik előnye a termékek értékesítése lehet, ha megfelelő módon áll hozzá. Fontos, hogy minden lehetséges ügyféladatot és információt felhasználjon. Sokkal hatékonyabb elküldeni az ügyfeleknek a születésnapjuk alkalmával a különleges ajánlatot, vagy közölni velük a kedvenc ételüket, mint egyszerűen menüt küldeni nekik.

Az e-mail marketing stratégia szezonális ajánlatokat is tartalmazhat, lehetővé téve az ünnepi akciók vagy az éves eladások népszerűsítését. Ügyeljen arra, hogy érzékeltesse ajánlatai limitált idejét - az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel vásárolnak, ha az ajánlat hamarosan véget ér.

9. (szinte) Mindenki használ e-mailt

A Hubspot-felmérés szerint a fogyasztók 91% -a használ e-mailt. Ez önmagában elegendő ahhoz, hogy meggyőzze az email marketing felfedezéséről. Az e-mail hihetetlen lehetőséget kínál az ügyfelek elérésére. Nemcsak kedvezményeket, akciókat, új termékeket és még sok mást adhat nekik, hanem megoszthatják és továbbíthatják ezeket az e-maileket bárkinek, akinek csak szeretnék. A jó e-mail marketing stratégia arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy a lehető legnagyobb mértékben osszák meg az ajánlatokat.

Emlékszel a márkaismertségre?

A lényeg, hogy egy jó email marketingel nem lehet mellé lőni csak is haszunkra válhat, ha tudjuk hogyan használjuk ezt a marketing eszközt.

Indítsd be vagy fejleszd a már meglévő E-marketingedet E-kártya szolgáltatásommal gyorsan és hatékonyan. Emeled vállalkozásodat a következő szintre és érj el nagyobb sikereket!


Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy a weboldal használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani.

OK!
Váltás gyengénlátó verzióra!